آسیب اجتماعیبررسی نقش مدیران در کنترل آسیبهای اجتماعی زنان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 87-76]
آموزشمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در مدیریت ایمنی پروژههای ساختمانی (با تأکید بر آموزش) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-70]
آموزشآیا توسعه سرمایه انسانی می تواند متاثّر از آموزش باشد؟ [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 351-330]
آموزشتحلیل اثربخشی برنامه های دوره های آموزشی در بهره وری کارکنان و افزایش کارایی (مجتمع فولاد میانه) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 412-394]
آموزشیمطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 307-271]
ا
اختالالت یادگیریبررسی نقش منابع انسانی خانواده و ارتباط آن با بروز اختالالت یادگیری در کودک [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 393-372]
اداره کل ورزش و جوانان استان البرزبررسی تأثیر سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 92-72]
ارائه خدمت با کیفیتطراحی مدل عملیاتی ارائه خدمت به مشتریان بانک صادرات در جهت رضایتمندی آن ها (مورد مطالعه مشتریان شعبات بانک صادرات شهرتهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 126-103]
ارزششناسایی ، اولویت بندی و ارائه مدل مفهومی ابعاد و مولفه های ارزشهای شغلی کارکنان ( مطالعه موردی : ستاد شهرداری مشهد ) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 17-1]
اضطراب اجتماعیبررسی رابطه صفات شخصیتی و سبک های مقابله ای با اضطراب اجتماعی در افراد نابینای شهر قزوین [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 129-109]
اعتمادبررسی عوامل مؤثر در سیاست راهبردیِ برون سپاری خدمات دولتی بر اساس مدل کرمیک (مطالعه موردی: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 171-146]
اعتماد افقیبررسی رابطه یادگیری سازمانی و اعتماد سازمانی، مطالعه موردی: سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 49-29]
اعتماد عمودیبررسی رابطه یادگیری سازمانی و اعتماد سازمانی، مطالعه موردی: سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 49-29]
اعتماد مؤسسهایبررسی رابطه یادگیری سازمانی و اعتماد سازمانی، مطالعه موردی: سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 49-29]
اعتماد مشتریانتاثیر بازار یابی اینترنتی بر اعتماد مصرف کنندگان با بررسی نقش میانجی ریسک کیفیت درک شده از محصول [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 188-172]
افراد نابینابررسی رابطه صفات شخصیتی و سبک های مقابله ای با اضطراب اجتماعی در افراد نابینای شهر قزوین [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 129-109]
انگیزشمدل سازی پیشایندهای پایداری منابع انسانی دانشگاه هوایی شهید ستاری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-66]
ب
بازار سرمایهصفات شخصیتی و هویت کارگزار بورس در نظام حقوقی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 18-1]
بازار یابی اینترنتیتاثیر بازار یابی اینترنتی بر اعتماد مصرف کنندگان با بررسی نقش میانجی ریسک کیفیت درک شده از محصول [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 188-172]
بازاریابی دیجیتالبررسی رابطه بازاریابی دیجیتال و نوآوری محصول با وفاداری به برند مشتریان فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 144-129]
بخش خصوصیارزیابی و مقایسه رضایتمندی شغلی کارمندان بخش دولتی و خصوصی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 71-52]
بخش دولتیارزیابی و مقایسه رضایتمندی شغلی کارمندان بخش دولتی و خصوصی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 71-52]
بخش دولتیکارکنان دانشی و بهره وری در بخش دولتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-37]
برنامه ریزیمطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 307-271]
برندتاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 145-130]
بندرعباسبررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی توسعه حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهر بندرعباس) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 152-135]
بهرهوریکارکنان دانشی و بهره وری در بخش دولتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-37]
بهرهوریبررسی نقش هوش هیجانی کارکنان در پیشبینی بهرهوری شرکتهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی آسانگار، مهرنگار البرز و رویال گرافیک بین سالهای 1399 تا 1401) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-1]
بهره وریبررسی عوامل مؤثر در سیاست راهبردیِ برون سپاری خدمات دولتی بر اساس مدل کرمیک (مطالعه موردی: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 171-146]
بهره وری کار کنانتحلیل اثربخشی برنامه های دوره های آموزشی در بهره وری کارکنان و افزایش کارایی (مجتمع فولاد میانه) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 412-394]
بهزیستیبررسی عوامل مؤثر در سیاست راهبردیِ برون سپاری خدمات دولتی بر اساس مدل کرمیک (مطالعه موردی: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 171-146]
بورس اوراق بهادارصفات شخصیتی و هویت کارگزار بورس در نظام حقوقی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 18-1]
پ
پایداری"تاثیرمدیریت منابع انسانی پایدار / دیجیتال بر پایداری کسب و کار [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 28-1]
پایداری"مدل شایستگی رهبران کسب وکاربا هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
پایداری کسب و کار"تاثیرمدیریت منابع انسانی پایدار / دیجیتال بر پایداری کسب و کار [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 28-1]
پایداری کسب و کار"مدل شایستگی رهبران کسب وکاربا هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
پایداری منابع انسانیمدل سازی پیشایندهای پایداری منابع انسانی دانشگاه هوایی شهید ستاری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-66]
پدیدارشناسیپدیدارشناسی تجربة کارکنان در لحظات مواجهه با حقیقت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 206-189]
پروژههای ساختمانیمروری بر عوامل حیاتی موفقیت (CSF) در پروژههای ساختمانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-50]
پروژههای ساختمانیمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در مدیریت ایمنی پروژههای ساختمانی (با تأکید بر آموزش) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-70]
پروژههای ساختوسازمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در پروژههای ساخت و ساز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 108-89]
ت
تبادل رهبر-عضونقش میانجی تبادل رهبر-عضو و رهبری تحول گرا در رابطه بین هوش فرهنگی و رفتار آوایی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 128-111]
تجربة کارکنانپدیدارشناسی تجربة کارکنان در لحظات مواجهه با حقیقت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 206-189]
تجربه برندتاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 145-130]
تحلیل مضمونسرمایه روان شناختی مثبت: شناسایی و ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر احساس خودکارآمدی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 229-207]
تحول سازمانیبررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی توسعه حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهر بندرعباس) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 152-135]
تسهیم دانش سبزپیش بینی تسهیم دانش سبز و فرهنگ سازمانی از طریق مولفه های مدیریت منابع انسانی سبز معلمان دوره ابتدایی شهرستان ماکو [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 110-93]
تعهدمدل سازی پیشایندهای پایداری منابع انسانی دانشگاه هوایی شهید ستاری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-66]
تفسیر منفعت طلبانهمدیریت مغالطه تفسیر منفعت طلبانه در سازمان ها [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-40]
تفکر انتقادیارتباط هوش هیجانی و تفکر انتقادی با خودکارآمدی حرفه ای کارکنان شرکت پترو نیرو صبا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 270-248]
تکنولوژیهای دیجیتال"تاثیرمدیریت منابع انسانی پایدار / دیجیتال بر پایداری کسب و کار [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 28-1]
تکنولوژیهای دیجیتال"مدل شایستگی رهبران کسب وکاربا هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
تمایل به پرداختتاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 145-130]
توانمندیمطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 307-271]
توسعهآیا توسعه سرمایه انسانی می تواند متاثّر از آموزش باشد؟ [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 351-330]
توسعه حرفه ایبررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی توسعه حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهر بندرعباس) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 152-135]
توسعه سرمایه انسانیآیا توسعه سرمایه انسانی می تواند متاثّر از آموزش باشد؟ [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 351-330]
چ
چشماندازبررسی رابطه یادگیری سازمانی و اعتماد سازمانی، مطالعه موردی: سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 49-29]
خ
خانوادهبررسی نقش منابع انسانی خانواده و ارتباط آن با بروز اختالالت یادگیری در کودک [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 393-372]
خدمات دولتی نوینمدیریت دولتی نوین؛ چیستی و چرایی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 36-19]
خلاقیتاین مقاله به مطالعه روش های تدرس خلاقانه و توانمندسازی دانش آموزان می پردازد بطوری که دانش آموزان را سرمایه های انسانی می بیند.در این مقاله خلاقیت و روشهای تدریس خلاقه تعریف و تشریح شده است. [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 371-352]
خودکارآمدیسرمایه روان شناختی مثبت: شناسایی و ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر احساس خودکارآمدی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 229-207]
خودکارآمدی کارکنانسرمایه روان شناختی مثبت: شناسایی و ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر احساس خودکارآمدی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 229-207]
خودکارامدی حرفه ایارتباط هوش هیجانی و تفکر انتقادی با خودکارآمدی حرفه ای کارکنان شرکت پترو نیرو صبا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 270-248]
د
دانش آموزاناین مقاله به مطالعه روش های تدرس خلاقانه و توانمندسازی دانش آموزان می پردازد بطوری که دانش آموزان را سرمایه های انسانی می بیند.در این مقاله خلاقیت و روشهای تدریس خلاقه تعریف و تشریح شده است. [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 371-352]
دلالصفات شخصیتی و هویت کارگزار بورس در نظام حقوقی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 18-1]
ر
رضایتمندیمدل سازی پیشایندهای پایداری منابع انسانی دانشگاه هوایی شهید ستاری [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-66]
رضایتمندی شغلیارزیابی و مقایسه رضایتمندی شغلی کارمندان بخش دولتی و خصوصی در شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 71-52]
رضایتمندی مشتریطراحی مدل عملیاتی ارائه خدمت به مشتریان بانک صادرات در جهت رضایتمندی آن ها (مورد مطالعه مشتریان شعبات بانک صادرات شهرتهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 126-103]
رفتارآوایی کارکناننقش میانجی تبادل رهبر-عضو و رهبری تحول گرا در رابطه بین هوش فرهنگی و رفتار آوایی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 128-111]
رفتار سازمانی مثبتسرمایه روان شناختی مثبت: شناسایی و ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر احساس خودکارآمدی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 229-207]
رهبری پایداریمدل شایستگی رهبران کسب و کار با هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
رهبری تحول دیجیتالمدل شایستگی رهبران کسب و کار با هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
رهبری تحول گرانقش میانجی تبادل رهبر-عضو و رهبری تحول گرا در رابطه بین هوش فرهنگی و رفتار آوایی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 128-111]
ریسکتاثیر بازار یابی اینترنتی بر اعتماد مصرف کنندگان با بررسی نقش میانجی ریسک کیفیت درک شده از محصول [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 188-172]
ریسک درک شده از کیفیت محصولتاثیر بازار یابی اینترنتی بر اعتماد مصرف کنندگان با بررسی نقش میانجی ریسک کیفیت درک شده از محصول [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 188-172]
ز
زنانبررسی نقش مدیران در کنترل آسیبهای اجتماعی زنان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 87-76]
س
ساختار سازمانیبررسی رابطه بین ساختار سازمانی و فرهنگ کارآفرینی سازمان ( مطالعه موردی: شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 138-127]
سازمانمدیریت مغالطه تفسیر منفعت طلبانه در سازمان ها [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-40]
سازمانبررسی تاثیر نظریه انتخاب عمومی بر کنش حسابگرانه کارکنان و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 47-25]
سازمانبررسی مغالطه ی توسل به زور در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 75-48]
سازمانهابررسی مغالطه لحن بیان در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 134-107]
سبک های مقابله ایبررسی رابطه صفات شخصیتی و سبک های مقابله ای با اضطراب اجتماعی در افراد نابینای شهر قزوین [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 129-109]
سرمایه اجتماعیبررسی عوامل مؤثر در سیاست راهبردیِ برون سپاری خدمات دولتی بر اساس مدل کرمیک (مطالعه موردی: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 171-146]
سرمایه انسانیاین مقاله به مطالعه روش های تدرس خلاقانه و توانمندسازی دانش آموزان می پردازد بطوری که دانش آموزان را سرمایه های انسانی می بیند.در این مقاله خلاقیت و روشهای تدریس خلاقه تعریف و تشریح شده است. [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 371-352]
سرمایه روانشناختی مثبتسرمایه روان شناختی مثبت: شناسایی و ارائه چارچوب عوامل مؤثر بر احساس خودکارآمدی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 229-207]
سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانیبررسی تأثیر سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 92-72]
ش
شرکت گازبررسی رابطه بین ساختار سازمانی و فرهنگ کارآفرینی سازمان ( مطالعه موردی: شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 138-127]
شرکتهای تبلیغاتیبررسی نقش هوش هیجانی کارکنان در پیشبینی بهرهوری شرکتهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی آسانگار، مهرنگار البرز و رویال گرافیک بین سالهای 1399 تا 1401) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-1]
شغلشناسایی ، اولویت بندی و ارائه مدل مفهومی ابعاد و مولفه های ارزشهای شغلی کارکنان ( مطالعه موردی : ستاد شهرداری مشهد ) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 17-1]
صفات شخصیتیبررسی رابطه صفات شخصیتی و سبک های مقابله ای با اضطراب اجتماعی در افراد نابینای شهر قزوین [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 129-109]
ط
طرفداری مشتری از برندتاثیر تجربه برند بر تمایل به پرداخت و طرفداری مشتری از برند [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 145-130]
ع
عملکرد سازمانیارتباط نگرش کارکنان به مدیریت دانش و انتقال مهارت های مدیریتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی شرکت پترو نیرو صبا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 247-230]
عملکرد کارکنانبررسی تأثیر سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 92-72]
ف
فرآوردههای لبنیبررسی رابطه بازاریابی دیجیتال و نوآوری محصول با وفاداری به برند مشتریان فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 144-129]
فرهنگبررسی رابطه یادگیری سازمانی و اعتماد سازمانی، مطالعه موردی: سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 49-29]
فرهنگ سازمانیپیش بینی تسهیم دانش سبز و فرهنگ سازمانی از طریق مولفه های مدیریت منابع انسانی سبز معلمان دوره ابتدایی شهرستان ماکو [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 110-93]
فرهنگ کارآفرینیبررسی رابطه بین ساختار سازمانی و فرهنگ کارآفرینی سازمان ( مطالعه موردی: شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 138-127]
ق
قابلیتهای پویامدل شایستگی رهبران کسب و کار با هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
ک
کارکنانمطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 307-271]
کارکنان دانشیکارکنان دانشی و بهره وری در بخش دولتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-37]
کارگزار بورسصفات شخصیتی و هویت کارگزار بورس در نظام حقوقی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 18-1]
کلیدواژهها : روش تدریساین مقاله به مطالعه روش های تدرس خلاقانه و توانمندسازی دانش آموزان می پردازد بطوری که دانش آموزان را سرمایه های انسانی می بیند.در این مقاله خلاقیت و روشهای تدریس خلاقه تعریف و تشریح شده است. [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 371-352]
کمیته امداد امام خمینیبررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی توسعه حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهر بندرعباس) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 152-135]
کنش حسابگرانهبررسی تاثیر نظریه انتخاب عمومی بر کنش حسابگرانه کارکنان و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 47-25]
کودکانبررسی نقش منابع انسانی خانواده و ارتباط آن با بروز اختالالت یادگیری در کودک [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 393-372]
کیفیت خدمات ادراک شدهطراحی مدل عملیاتی ارائه خدمت به مشتریان بانک صادرات در جهت رضایتمندی آن ها (مورد مطالعه مشتریان شعبات بانک صادرات شهرتهران) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 126-103]
کیفیت خدمات مشتریانبررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت خدمات مشتریان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه. در سازمان تامین اجتماعی شهر اردبیل) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 164-145]
ل
لحظات مواجهه با حقیقتپدیدارشناسی تجربة کارکنان در لحظات مواجهه با حقیقت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 206-189]
م
مدل SCATبررسی عوامل مؤثر در سیاست راهبردیِ برون سپاری خدمات دولتی بر اساس مدل کرمیک (مطالعه موردی: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 171-146]
مدلسازی اطلاعات ساختمانمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در پروژههای ساخت و ساز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 108-89]
مدل شایستگیمدل شایستگی رهبران کسب و کار با هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
مدیربررسی نقش مدیران در کنترل آسیبهای اجتماعی زنان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 87-76]
مدیریتمطالعه مدیریت برنامه ریزی آموزشی و ارتباط با توانمندی کارکنان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 307-271]
مدیریتبررسی مغالطه لحن بیان در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 134-107]
مدیریتبررسی مغالطه ی توسل به زور در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 75-48]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت خدمات مشتریان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه. در سازمان تامین اجتماعی شهر اردبیل) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 164-145]
مدیریت استراتژیک منابع انسانیبررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت خدمات مشتریان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه. در سازمان تامین اجتماعی شهر اردبیل) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 164-145]
مدیریت مغالطهمدیریت مغالطه تفسیر منفعت طلبانه در سازمان ها [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 65-40]
مدیریت منابع انسانیپدیدارشناسی تجربة کارکنان در لحظات مواجهه با حقیقت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 206-189]
مدیریت منابع انسانی پایدار"تاثیرمدیریت منابع انسانی پایدار / دیجیتال بر پایداری کسب و کار [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 28-1]
مدیریت منابع انسانی پایدار"مدل شایستگی رهبران کسب وکاربا هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
مدیریت منابع انسانی دیجیتال"تاثیرمدیریت منابع انسانی پایدار / دیجیتال بر پایداری کسب و کار [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 28-1]
مدیریت منابع انسانی دیجیتال"مدل شایستگی رهبران کسب وکاربا هدف پایداری در عصر تحول دیجیتال [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 39-18]
مدیریت منابع انسانی سبزپیش بینی تسهیم دانش سبز و فرهنگ سازمانی از طریق مولفه های مدیریت منابع انسانی سبز معلمان دوره ابتدایی شهرستان ماکو [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 110-93]
معاملات برخطصفات شخصیتی و هویت کارگزار بورس در نظام حقوقی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 18-1]
مغالطهبررسی مغالطه لحن بیان در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 134-107]
مغالطهبررسی مغالطه ی توسل به زور در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 75-48]
مغالطه توسل به زوربررسی مغالطه ی توسل به زور در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 75-48]
مغالطه لحن بیانبررسی مغالطه لحن بیان در سازمانها و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 134-107]
منابع انسانیبررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر کیفیت خدمات مشتریان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه. در سازمان تامین اجتماعی شهر اردبیل) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 164-145]
منابع انسانیبررسی تأثیر سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 92-72]
مهارت های مدیریتیارتباط نگرش کارکنان به مدیریت دانش و انتقال مهارت های مدیریتی به منظور افزایش عملکرد سازمانی شرکت پترو نیرو صبا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 247-230]
موفقیت پروژهمروری بر عوامل حیاتی موفقیت (CSF) در پروژههای ساختمانی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 69-50]
ن
نظریه انتخاب عمومیبررسی تاثیر نظریه انتخاب عمومی بر کنش حسابگرانه کارکنان و چگونگی مدیریت آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 47-25]
نهادهای اجتماعیبررسی نقش مدیران در کنترل آسیبهای اجتماعی زنان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 87-76]
نوآوری محصولبررسی رابطه بازاریابی دیجیتال و نوآوری محصول با وفاداری به برند مشتریان فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 144-129]
واژگان کلیدی : واقعیت مجازیمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در مدیریت ایمنی پروژههای ساختمانی (با تأکید بر آموزش) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 88-70]
واژگان کلیدی : واقعیت مجازیمروری بر کاربرد واقعیت مجازی در پروژههای ساخت و ساز [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 108-89]
واژه های کلیدی: یادگیری سازمانیبررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی توسعه حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهر بندرعباس) [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 152-135]
وفاداری به برندبررسی رابطه بازاریابی دیجیتال و نوآوری محصول با وفاداری به برند مشتریان فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 144-129]
ه
هوش اجتماعیبررسی نقش هوش هیجانی کارکنان در پیشبینی بهرهوری شرکتهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی آسانگار، مهرنگار البرز و رویال گرافیک بین سالهای 1399 تا 1401) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-1]
هوش فرهنگینقش میانجی تبادل رهبر-عضو و رهبری تحول گرا در رابطه بین هوش فرهنگی و رفتار آوایی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر یزد [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 128-111]
هوش هیجانیارتباط هوش هیجانی و تفکر انتقادی با خودکارآمدی حرفه ای کارکنان شرکت پترو نیرو صبا [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 270-248]
هوش هیجانیبررسی نقش هوش هیجانی کارکنان در پیشبینی بهرهوری شرکتهای تبلیغاتی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی آسانگار، مهرنگار البرز و رویال گرافیک بین سالهای 1399 تا 1401) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 24-1]
ی
یادگیریبررسی نقش منابع انسانی خانواده و ارتباط آن با بروز اختالالت یادگیری در کودک [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 393-372]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد